BARRUTI PRIBATUA:

Zerbitzuak - Zerbitzuko Baldintza Orokorrak

General kontratuaren baldintza elektronikoa komunikazio zerbitzua emateagatiko

Dokumentu honek, oro har, termino eta baldintzak Komunikazioak Elektronikoa Zerbitzuak (aurrerantzean Zerbitzua) SONEX Industrial S.L. Zorroaga Pasalekua, 11 baxua · 20011 Donostia, Gipuzkoa, BEZ B-20154589, (aurrerantzean SONEX) bere bezeroei eskaintzen du.

  1. OBJETUA
    1. 1.1. SONEX konpromisoa hartzen du azken erabiltzaileak, esanahia, pertsona horrek edo entitate erabili edo eskatzen elektroniko baten komunikazio zerbitzu publikoen eskura emateko, eta ez da publiko komunikazio elektronikoen sare publikoa eskura ustiatu, ez eta resells, hauen egoera azaldu dira (aurrerantzean bezeroa), komunikazio elektronikoen zerbitzuak telefono sare nazionala eta estaldura gehigarria zerbitzuen operadorea tasak edo une bakoitzean ezarritako prezio bezeroak kontratatutako lankidetzan eta in kalitatea, indarrean dagoen araudiak eskatzen dituen estandarrak.
    2. 1.2. The onarpen erreserbak Baldintza Orokorrak eta, hala badagokio, Pertsona Fisikoen da, Zerbitzuaren hornidura SONEX arabera ezinbestekoa bada. Zentzu honetan, bezeroak ere aitortu dute irakurri, ulertu eta onartu baldintzak hauek zure eskura denbora aldez aurretik erabiltzailearen informazio kanal SONEX gaituta in hautaketa at, 18 klausula hauen arabera terminoak.
  2. PERTSONALA
    1. 2.1. Zerbitzu, bezeroa da, azkenean, erabiltzaile bat izan nahi du kontratua eta ez azala edo telefono trafikoa resale edo marketing haren edozein. Bezeroaren edo manipulatu kaltetu edozein from patentea esan nahi du edozein elementu, ekipo eta instalazioak ahalbidetzen duten sarbidea eta zerbitzua erabiltzeko hartzaileak bukaera desberdina bezala.
    2. 2.2. Bezeroak ezin esleitu eskubide eta betebeharrak Kontratu honen pean to SONEX berariazko baimenik gabe hirugarren, herentzia edo subrogazioa una concentración, takeover edo antzeko arrazoi gisa sortutako kasuan izan ezik, kasu horretan, ez da eskubidea izango subrogated kontratua pertsona edo erakundea da, hau Oraingoan, jabetza edo lokalak erabiltzeko eskubidea duten ondorengoak eta bertan zerbitzuak instalatu.
    3. 2.3. Berri Bezeroak SONEX segida jakinarazi behar Kontratuaren jabearen bat hilabeteko epean gertakariaren datatik aurrera, beste Kontratua erregistratzeko ondorioetarako.
    4. 2.4. Klausula honetan jasotako betebeharrak of Bezeroak porrota eskubidea SONEX osoa konpontzeko kontratua.
  3. DUEN ZERBITZUA
    1. 3.1. SONEX Bezeroari eskura behar du, ez geroago, 60 egun natural baino kontratua, kontratatutako zerbitzuaren sinatu from dago ezintasuna eragiten edo ezinbesteko bezeroaren edo sare operadorea egotzi ezean.
    2. 3.2. BEZEROAK ezin terminal ekipoen instalazioa Adostasun horrek ez du izan arau egokiak, ekipoak edo instalazioak dituzten batez beste baino arabera ebaluatuko dute lortu ez onartu edo ez-betetze teknikoen zehaztapenak dagokion ziurtagiria konektatzeko.
    3. 3.3. Zerbitzuen ezaugarriak aldatu ahal izango dira ahal izateko aldaketa teknologikoen eskakizunei egokitzeko, eta edozein hobekuntza tekniko gehiago ahalbidetzen duten prestazio edo zerbitzu hobea emate-sartzea.
    4. 3.4. Proposatutako aldaketa horiek bezero izango jakinarazi bat hilabete lehenago gutxienez, eta horrek, aldi berean, jakinarazi egingo da bere eskuin kontratua amaitutzat hasieran zigorrik gabe egin ez badute baldintza berriak onartzen duen.
  4. MANTENIMENDU ZERBITZUA

    Noiz telekomunikazio-zerbitzu bat kontratatzeko konponketa edo kalte SONEX by xedapen barne Bezeroak kontua honako baldintza hauek izango dira:

    1. 4.1. SONEX bakarrik lotuak kalteak konpontzea izango da zerbitzu edo mantentze-lanetako ekipoak edo Client kontratatu telekomunikazio zerbitzuaren barruan sartuta, eta kontratu honetan zehazten den instalazio on, gorabeherak edo kalte Herri buruzko gertatzen kenduta emateko pizten Telefono Sarea (RTC).
    2. 4.2. Bezeroak faltas duten instalazioak edo ekipamendu SONEX jarritako helburu hau eta horretarako baimendutako bide hauen bitartez gertatzen jakinarazi beharko dira klausula 18 Baldintza horiek zehazten.
    3. 4.3. Be bezeroak ordainduko ditu kostu horiek erabili edo mantentze arduragabekeria edo willful desegokitasunak edo culpable honetan lotuta, bai hardware eta instalazio. Hain zuzen ere, zerbitzua kenduta eragindako kalteak dira:
      • Irain edo ekipoak erabiltzea.
      • Pobreak, hala nola hezetasuna, hautsa edo beste faktore gisa ingurumen baldintza.
      • Gehiegizko hornidura sare tentsioa (tentsioa, tximistak)
      • Ekipamendu edozein SONEX baino beste Handling.
  5. BEZEROAK ERREMEDIOAK
    1. 5.1. KONEXIOA ez betetzeagatik Konpentsazio EPE

      Ezin instalazio edo zerbitzuen konexio 60 egutegi klausula aurrekoa; SONEX in agindutako egunetan arrazoizko eskaera bete behar da, ezinbestean edo bestelako Bezeroaren erruz bidez, bezeroak ez badu automatikoki konpentsatzeko kasuan kopuru bat akzio edo frakzio hilabete bertan aldi hori gainditu de batura berdina.

      Non zerbitzuak kontratatu multzoa ziren beharrezko baimenak lortzeko, lanbidea edo urrats zehatz edo kausa edozein ez SONEX egotzi eskubideak, atzerapenak, besteak beste, arrazoiak direla medio kendu ahal izango du, bezeroari jakinarazi ondoren onartzen duten egoera, hala nola dokumentazioa.

    2. 5.2 ZERBITZUA ETENIK KALTE-ORDAINAK

      Be jotzen dira zerbitzua eten ez denean agerraldi edozein ez Bezeroaren erruz normal jarraipena zerbitzua eten egingo du.

      1. 5.2.1. SONEX indemnizazioa BEZERO zerbitzua aldi baterako etetea kasuan, esaterako, aldi baterako etenik izango ez bada bezeroaren sarearen barne gerta bat fakturazio-aldian eman eta hurrengo kopuru handiagoa da zehazten zenbatekoa:
        1. Zerbitzua hiru hilabeteetan eten aurretik eten du, beti ere etenik prorated gisa iraun for belatxinga batez besteko zenbatekoa. Gutxiago baino hiru hilabete kontratua urte baten kasuan, uste hileko batez besteko fakturaren zenbateko osoa edo dela kalkulatu hileko bat pro rata kontsumo benetako epea arabera lortutako egindako.
        2. Bost aldiz hileko ordainketa edo baliokidea indarrean eten garaian, hau irauten duen bitartean prorated.

          SONEX erantzule izango da harpideduna konpentsatzeko automatikoki faktura berehala discontinuation jotzen duenean zerbitzuaren kalte-ordaina jasotzeko eskubidea izango luke diru kopuru bat euro bat gainditu ondoren aldirako. Fakturaren data, iraupena eta kalte-ordaina zenbatekoa kalkulatzeko ondorioz eduki beharko.

      2. 5.2.2. Ez da aplikatuko aurreko paragrafoan ezarritakoaren denean, aldi baterako etetea da, ondoko arrazoi bat dela eta:
        1. Kontratu-baldintzak, batez ere, iruzurrari edo ordainketa default en caso de bezeroari betetzen ez larriak izango dira aldi baterako eten edo zerbitzuaren etetea 19 artikuluak eta 899/2009 Errege Dekretuaren 20, bajo aplikazioan emaitza. Nolanahi ere, eskaera ez soilik eragiten die zerbitzua horretan izan dira iruzurrari edo ordainketa atzeratzea.
        2. Kalteak eragin sare direla harpidedun ekipamendu terminal horrek adostasunez egiteko konexioa du ez dira indarrean dagoen araudiaren arabera ebaluatuko.
        3. Ezinbesteko arrazoiengatik.

          Hala ere, eten da ezinbesteko ondorioz, SONEX izan mugatua bezeroak konpentsatzeko harpidetza zerbitzuaren itzulketa, denbora etenaldia iraun duen for prorated bidez, edozein alde batera utzita beste ordainak.

    3. 5.3 ZERBITZUA ALDI INTERNETERAKO SARBIDEA ETETEA KALTE-ORDAINAK
      1. 5.3.1. Denean, fakturazio epe batean zehar, bezeroak pairatzen Internet sartzeko zerbitzuaren aldi baterako etenaldiak, bezeroak SONEX konpentsatzeko izango harpidetza kuota finkoa eta bestelako gastuak, denbora etenaldia iraun duen for prorated itzultzeko.
      2. 5.3.2. Horretarako, SONEX erantzule izango Bezeroaren konpentsatzeko automatikoki faktura aldi berehala honako galdera denean, zerbitzu-etenik gertatu etengabe edo discontinuously, eta sei baino gehiago 8 ordu 22 ordu . Fakturaren data, iraupena eta kalte-ordaina abonatu ahal izateko dagokion zenbatekoa kalkulatzeko eduki beharko du..
      3. 5.3.3. No application aurreko paragrafoan izango da emandako aldi baterako etetea da, ondoko arrazoi bat dela eta:
        • Kontratuko termino bezeroari betetzen ez larriak.
        • Kalteak sarean bezeroaren ordenagailuan konexioa ondorioz eragin du adostasuna ez ebaluatuko da, indarrean dagoen araudiaren arabera.
        • Internetera sartzeko zerbitzua eten egiteko eskubidea kalte-ordain ondorioetarako, eta zenbatekoa denean Internet zerbitzua daude telefono zerbitzua batera eskaintzen den zehazteko, SONEX bere prezioaren samurra adierazi zerbitzu bakoitzari dagokion.
  6. TARIFAK ETA PREZIOAK

    Bezeroak tasa eta prezio uneoro aplikatutako imatel.es SONEX webgunearen bidez zerbitzuak kontratatu eta fitxategi digital formatuan deskargatu daiteke bezeroak berean orritik ezagutu ahal izango dituzu. Ekitaldia Bezeroen eskaerak idatziz, hala nola informazio hori, betiere SONEX du bezeroak edozein karga aurre beharrik gabe.

    Bezeroak SONEX asetzeko zerbitzuak kontratatu duten zenbatekoak ondorengo arabera:

    1. Fakturazio epea.
    2. Konexio kuota edo High: kuota hau hornidura eta instalazio zerbitzua da.
    3. Zure harpidetza-kuota: kuota eta aldizka eskuragarritasuna eta mantentze-zerbitzuen eta dagokion zerbitzuaren benetako erabilera independienteak dira.
    4. Trafficking edo kontsumoa hartu.
    5. Tarifak edo prezioak.
    6. Zerga oinarria.
    7. Guztira BEZa.
    8. Total faktura, zerga barne.

      Bezero ez itemized fakturak jasotzeko eskubidea kalterik gabe, SONEX artean bereizitako talde bakoitzaren komunikazio kobratutako tasaren kostua, metropoli eta (bertako), nazional, nazioarteko, mugikorrak eta prima tasa.

  7. FAKTURAZIOA

    SONEX hilabetea bezeroak kontratatutako zerbitzu guztiak faktura bakar bat eman ditzake. Hala ere, aldez aurretik eskatuta, maiatzaren ere zenbakiko aparteko faktura zerbitzuak kontratatu ditu.

    Halaber, faktura paperean edo formatu elektronikoan Bezeroak berak jaso beharko du, edozein unetan aukeratu paper formatuan zuk zehatzak eskatzeko SONEX gero.

    Zure harpidetza kuota aurrerapen bat eta trafikoaren bezala kobratuko da kontsumoa edo ikastaroak arrears in fakturatu. Konexio kuota fakturatuko du eta fakturazioa lehen eskura ordainagiria.

  8. ORDAINKETA

    Bezeroak da horiek ohiko merkataritza-trafikoaren artean erabilitako ordainketa bitartekoen aukera eskubidea. Hala ere, bezeroak aukeratutako ordainketa metodoa da helbideratze desberdina bada, SONEX finkoa kostu kontratatutako zerbitzuen guztizko prezioan eragina izan dezaketen gehitu bereziki kudeaketa konpentsatzeko.

    Ordainduko da normalean fakturak domiciliation BEZERO izendatutako banku kontuan eskatzen, beti mantendu behar adinako saldoa kontuan zenbatekoak to SONEX ondorioz ordaintzeko.

    Ordainketa denbora duen kreditu erakundea, hain zuzen ere SONEX jasoko, hau da, hamabost (15) eguneko epean gertatzen faktura jaulki jarraituz at helbideratu egin beharko da.

    Fakturak ordaindu ez bezala, arrazoi ez kreditu erakunde erruz aurreikusitako legezko interes eta kontuan legezko ondorio guztietarako, ordaindu gabeko zorra, batzuetan, ondorioz, ordainagiria jasoko dute.

    Berez kasuan, bezeroak lotuak izango dira handitu karga legezko interes unattended gehi bi puntu, eta porrot egin ez hartu arreta zenbatekoa ordaindu behar by occasioned kostuak, kalterik ordaindu gabe beste edozein ondorio ahaleginak guztira karga lortzeko ez da egin.

    SONEX Bezeroak zor beste edozein gordailu edo berme BEZERO emandako beherako zenbateko guztiak ordaindu berehala egin dezake.

  9. DEPOSITO

    SONEX bezeroak eska dezake, bai alokatzeko denbora eta kontratu epea, ordainketa escrow ezartzea zehar. Fidantza hori esku-dirutan edo banku abal ahal izango dira konturatu. Fidantza honen zenbatekoa, interesik ez du bezeroaren alde accrue, SONEX izango da joera eta Bezeroen onartu, hau da, kontratatutako zerbitzu eta / edo zenbatetsitako kontsumoa edo, hala badagokio, Turtzioz arabera.

    Foru gordailuaren eskakizuna edozein bere ordainagiria erregistro Bezeroak, gutxienez, hamabost (15) bere eratze Egun bidez izango da.

    Aztertzeko, hala nola fidantza ezarri conveniencia, SONEX erregistroak artikuluan edo 15/1999 Legearen 29 abenduaren 13a, Datu Pertsonalak Babesteko araututako fitxategiak kontsultatu ahal izango du, nahikoa kaudimena ezartzeko bezeroek beren betebeharrak betetzeko Hitzarmen hau edo lehenetsia arrisku handiko bat dagoela azpian.

  10. DEFAULT ZERBITZUA ETEN
    1. 10.1. Zenbatekoak, epe bat dokumentu bilduma aurkeztu fakturen by zerbitzuen hilabete gainditzen for ondorioz bezeroak osoa edo partziala ordainketa atzerapena SONEX eskubidea du Bezeroari aldez aurretik jakinarazi ondoren, aldi baterako eten du, eta saldoaren zenbatekoa egiaztatu eta fakturazioa bilduma eta interes belatxinga ordainketa berandu for zenbatekoak betearaztea berehala jarri arabera inplikatzen du.
    2. 10.2. Zerbitzua eten baterako, SONEX jakinarazi du bezeroaren komunikazio bat ospatuko gutxienez hamabost (15) egun lehenago eguna dela egingo zerbitzua eten eta eraginkorra. Komunikazio honetan SONEX barne eguna den, ordainketa ez da, esekidura jarraitzeko.
    3. 10.3. Non kontratatzen hainbat zerbitzu, zerbitzua aldi baterako eteten duen aparteko soilik fakturazioa duten ordaindu gabeko faktura izan eraginkorrak izango dira.
    4. 10.4. Nonpayment telefono zerbitzua eten eta aldi baterako denean, eten ez du eraginik izan sarrerako eta irteerako larrialdi bildu.
    5. 10.5. Zerbitzua eten ez du arintzen bezero betebeharra zerbitzu edo eten ez finkoko aldizkako ordainketen ordainketa asetzeko.
    6. 10.6. SONEX leheneratu eten zerbitzua enpresa-Hurrengo egunean hori on da pozik zenbatekoa dela pozik barruan.
    7. 10.7. Bezeroak SONEX zerbitzua aldi baterako eten eta hamabost (15) egun lehenago eskatzen eteten den egunetik aurrera eska daiteke. Duten aldi baterako etetea iraupena ez da izango hilabete bat baino gehiago, ezta hiru hilabete baino gutxiago. Etete aldian guztira ez du gaindituko laurogeita hamar (90) urte natural bakoitzeko egun. kasu horietan harpidetza kenduko zaio, gutxienez, seihilekoan proportzionala denbora horrela egiteko.
  11. ERREKLAMAZIOAK
    1. 11.1. Erreklamazioa egiteko epea. Kexak eta bezeroen kexak eta edozein arazo daitezkeen Zerbitzuaren hornidura kontratu-harremana sortzen da, SONEX zuzendu behar da, bezero izatean duzun kexatzeko arrazoi jakitun hasita hilabeteko epean.
    2. 11.2. Paseo Ubarburu 37: Erreklamazioa du telefono zerbitzua SONEX zenbakia 943 474 585 da, info@sonex.es e-mail edo helbidera idatziz bidez Bezeroak egin beharko da. Tokiko 8, 20014 Donostia-San Sebastián, edo Web orri imatel.es bidez.

      Edonola ere, jakinarazi SONEX Bezeroen erreferentzia zenbakia duen erreklamazio, kexa edo gai planteatzen du esleituta. Bezeroak eskubidea izango du laguntza ziurtatzen aurkezpena eta edukia zure erreklamazioa eskatzeko.

    3. 11.3. Erreklamazioa erdia egonen edozein egin, bezeroak ez badu erantzunik jaso SONEX bat aurkezteko hilabeteko epean, zure kexa zuzeneko dezakezu Arbitraje Batzordeari dagokion bezala. Bestela, Bezeroarentzako ahal helbidea ere, hiru erantzun SONEX edo epea, erantzun Estatuko Idazkaritzaren Telekomunikazio eta Informazio Gizarteko hilabeteko epean.
    4. 11.4. Erreklamazioak aurkeztu Bezeroak ez du bermatzen edo SONEX jaulkitako fakturen ordainketa suspends, denbora.
    5. 11.5. Kexa da egiaztatutako bitartean, zerbitzua ez da egingo, baldin eta bezero ditu, zenbatekoa eta zor duzun aterpe emateko SONEX dela aipatzea.
  12. KONTRATUAREN IRAUPENA
    1. 12.1. Kontratua egingo du urtebete iraungo du eta automatikoki berdinak luzatu, bezeroaren idazki salbu, hilabeteko gutxienez aurreko baja-data edo gerora zabaldu eta wither kanpoan zuzenketak, zerbitzu eta baja de discontinuance hurrengo klausula ezarri.
    2. 12.2. Hala ere, hamabi hilabeteko kontratua iraupen gutxieneko bat ezartzen denean, zerbitzu eskaintza SONEX by barne promozioak edo kuotak edo matrikula tasen deskontuak bezero berriak edo zerbitzu berriak hornitzeko lotuta.
  13. BALDINTZEN ALDAKETA. ZERBITZUA KONTRATATZEKO ETA BAJA ETETEA
    1. 13.1. SONEX arrazoiak honako kontratua aldatzeko daiteke: ekipo edo sareak zehaztapenen aldaketak, teknologia aldaketak eragin zerbitzua, baldintza ekonomikoen eta merkatu zerbitzuen garapenak kontratatzeko unean dauden aldaketak, Bezeroari jakinarazi bat hilabete data duen aldaketa eraginkorra izango da aldez aurretik.
    2. 13.2. Kontratua da arrazoi orokorrak for amaitu eta legeak, bereziki, honako hauek onartzen:
      1. 13.2.1. Bezeroa da, edozein SONEX fidagarriak bidalitako bi lanegun iragarki data duen efektua hartu aurretik, gutxienez dituzten erabaki bidez. Horretarako, fidagarri bat esan nahi du:
        1. Faxa 943 474 176 zenbakira
        2. Helbidea Zorroaga Pasalekua, 11 baxua · 20011 Donostia, Gipuzkoa (Espainia)
        3. Posta elektronikoa info@sonex.es
      2. 13.2.2. Kontratua ebazteko betebeharrak larriki urratzen sortu azpian.
      3. 13.2.3. Zerbitzuen ordainketa berandu epea hiru hilabete, edo reiteration gainditu kontratatutako, bitan, aldi baterako kontratatutako zerbitzuak ordaintzea amaieran eten.
    3. 13.3. Outage egingo SONEX behar du behin Bezeroak ordainketa eta etenik jakinarazi, praktikatzen gutxienez hamabost (15) egun lehenago eguna da egingo etenik honetan komunikazio batek . Gainera, gaur egungo komunikazio adierazten ordainketa data ez da, ez dago etenaldiak egingo dira.
    4. 13.4. Edonola ere, Hitzarmen honen amaiera ez du arintzen bere betebeharrak Bezeroaren zenbatekoak zerbitzu errendatu kaleratzea data da eraginkortasuna garaian ondorioz zenbatekoa ordaindu beharko du.
  14. IRAGARKI HELBIDEA
    1. 14.1. Jakinarazpenak dira egin beharreko alderdi Erabaki hau exekuzio eta haren xedapen dela fidagarria edozein egingo da baliabide horiek Hitzarmen honetan ezarritako, bai dei kopurua 943 474 585, edo idatzi helbidera: Zorroaga Pasalekua, 11 baxua · 20011 Donostia, Gipuzkoa (Espainia).

      Halaber, posible da posta elektronikoa erabiltzeko modu gisa bezeroak, ahal den neurrian eta Bezeroa da, helburu horiek, zure helbide elektronikoa ematen harremanetan jartzeko.

    2. 14.2. SONEX Jakinarazpenak behar du bezeroak idatziz bidaliko da, berak izendatutako kontratazio unean helbide dira. Zerbitzu edo komunikazio hasieran izendatutako helbide aldaketaren helbide baten ezean, bezeroak etxeko lekuan entrega da kontratatutako zerbitzuak edozein egiten da.
  15. DATU PERTSONALEN BABESA
    1. 15.1. Datuak babesteko indarrean dagoen legedian ezarritakoaren ondorioetarako, bezeroak SONEX jakinarazten informatika eta datu pertsonalen arabera SONEX horren erantzukizuna, bere helburua da mantentze-eta kudeaketa egiteko sortu fitxategiak existentzia bezeroarekin harreman kontratu.
    2. 15.2. BEZEROAK gaitasuna, baliatu nahi legeak xedatutakoaren arabera, sarbide, zuzenketa, ezeztapen eta oposizio eskubideak SONEX idatziz ............., fotokopia du NAN edo ordezko dokumentazioa bezeroaren nortasuna egiaztatzen duen.
    3. 15.3. SONEX kontratatutako zerbitzuei buruzko informazioa bidaltzeko, bai eta postaz edo telefonoz, e-posta bidez aukera bezeroari jakinarazten.
    4. 15.4. SONEX bere datu pertsonalen sekretu eta bere betebehar horiek babesteko buruzko betebeharra bete, nahiz eta kontratu-harremana amaitu ondoren, segurtasun legeriak ezarritako neurri konpromisoa hartu du.
    5. 15.5. Bezeroak aitortzen izan informatua lehenetsia diren kasuetan, zor-zerikusia duten datuen fitxategiak ez betetzea edo diru-betebeharrak zerikusia izan dezake komunikatua.
  16. LEGE APLIKAGARRIA
    1. 16.1. Bezeroak kontratatzen kasu bakoitzean gai orokorrak SONEX egungo espainiar legeriak ezartzen da. Zehazki, Erabaki hau da Errege Dekretua 22ko 899/2009 maiatzaren xedapenen menpe, eskubide faktura onartzen duena komunikazio elektronikoko zerbitzuen baita garapen arauak erabiltzaile berean eta beste aurreko legeria aplikatuko da.
    2. 16.2. Hitzarmen hau indarrean dagoen legeriaren arabera aldatu ahal izango da. Bezeroak ez badu, baldintza berriak, eta hori jakinarazten zaie ados, komunikatzeko borondatea bere kontratua amaitutzat SONEX bat hilabeteko epean jakinarazten den denbora da. Duten hileko epea komunikazioa gabe jaso ondoren SONEX ulertu Bezeroak erreserba aldaketarik gabe onartzen du.
  17. BEZEROAREN DATUAK

    SONEX ematen Kontratua honen edukia imatel.es webgunean, edo bezeroak hala eskatzen badu idatziz. SONEX gaituta kanalak eta bezeroa zerbitzatzeko jakinaraziko dira:

    • Deiak 943 474 585 telefonora deitu.
    • Helbidea Zorroaga Pasalekua, 11 baxua · 20011 Donostia, Gipuzkoa (Espainia)
    • Posta elektronikoa info@sonex.es
    • Ekipamendu edozein SONEX baino beste Handling.

Zorroaga Pasalekua, 11 baxua · 20011 Donostia · Tel.: 943 474 585 · SONEX Industrial S.L. 2012 © Eskubide guztiak bere esku

  • Gunearen mapa
  • harremanetarako
  • lege-oharra